• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : اعياد شعبانيه مبارك!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوباره سلام
    فكر كنم داريم پير مي شيم براي جهادي. يعني راستش ديگه توجيهات فرهنگي اقتصادي كه براي جهادي رفتن هست، قانعم نمي كنه. سوتي دادن توي جهادي ها خيلي بيشتر شده تا نفعش. مخصوصا حالا كه جهادي داره قارچي رشد مي كنه. فكر كنم تا چند وقت ديگه جهادي خانوادگي هم راه بيفته! مسافرت جهادي خانواده احمدزاده؛ جهادي خانواده تهراني؛ جهادي خانواده رجبي!
    الان فقط سيستم بشاگرد بچه هاي خودمون و سيستم ميثم رو جهادي مي دونم. چون تا حدودي حواسشون به عزت نفس مردم و شرايط روستا هست.
    دوست دارم يه بار مفصل، خارج جلسات كانون، راجع به پايگاه و مسجد صحبت كنيم. موافقي؟
    واقعا منو شرمنده كردين.. فقط مي دونم شايسته اون خيري كه برام از خدا طلب كرده اين نيستم.. اما ازتون ممنونم..
    سلام
    دلم برات تنگ شده حاجي. چه خبر از مسجد؟ چرا خبرنامه سوت و كوره؟! قسمت فايل ها رو رديف كردم. اگه خواستي بگو اطلاعاتش رو بدم كه براي خبرنامه بتوني توش فايل بذاري.
    يا علي

    http://www.emamhossein.com/bank%20shear.htm

    آدرسش رو براتون گذاشتم.

    + علوي 

    به نام خدا

    1- شاه شمشاد قدان، خسرو شيرين دهنان/ كه به مژگان شكند قلب همه صف شكنان(حافظ)

    2- اي حسين مقدس، روزگار درازي بود كه هر انقلابي را مقدس مي شمردم و نام او را با نام تو توام مي كردم و او را در قلب خود جاي مي دادم و به عشق تو او را دوست مي داشتم و به قداست تو او را مقدس مي شمردم و در راه كمك به او از هيچ فداكاري حتي بذل حيات و هستي خود دريغ نمي كردم...

    اما تجربه ،درس بزرگ و تلخي به من داد كه اسلحه و كشتار و انقلاب و حتي شهادت به خودي خود نبايد مورد احترام و تقديس قرار گيرد، بلكه آنچه مهم است انسانيت، فداكاري در راه آرمان انسانها، غلبه بر خودخواهي و غرور و مصالح ژست مادي و ايمان به ارزش هاي الهي است .(شهيد چمران، خدا بود و هيچ نبود،74 -75)

    سلام. اين اعياد عزيز بر شما هم مبارك!

    اما به راستي چه ساده نبودنش را به جشن مي نشينيم...!