• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : جلسات حجاب - سرفصل‏ها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + براي خاطر آيه ها 

    سلام

    چه خوب كه دوباره باب اين بحث اينجا باز شد.

    سرفصل ها برايم قدري مبهم بود. خود بحث هم. در مورد حجاب بود يعني چي؟ يعني دغدغه اين جلسات رسيدن به پايه هاي نظري بحث حجاب در اسلام، مثلاً در آيات و روايات است؟

    يا نه، دقيقاً مسئله امروز حجاب مد نظر بوده و چالش هاي فعلي آن در جامعه امروز ايران ما؟ يا...؟

    شايد بهتر باشد صورت مسئله را باز كنيد. آن وقت سرفصل ها هم از ابهام در مي آيند.

    منظورتان از نهاد، نهاد رهبري توي دانشگاه است؟

    پاسخ

    سلام. مسئول نهاد رهبري دانش‏كده فني تهران به اين نتيجه رسيده بودند كه وضع حجاب و در كل اوضاع فرهنگي دانش‏كده خوب نيست. جلسه براي هم‏فكري و هم‏كاري جهت برطرف‏كردن اين معضل بود. ان‏شاءالله در اسرع وقت مباحثي كه دانش‏جوها هم مطرح كردند زير هر سرفصل مي‏آرم. ياعلي
    + زسمك 

    راستش من راجع به اين قضايايي كه عنوان فرموده ايد (جلسات حجاب) چيزي نميدونم، اما يه مطلبي راجع به خوش ترين اوقات استاد اخلاق آقاي مجتهدي تهراني (رحمه الله عليه) خوندم،‏ كه برام جالب بود، براي شما هم نوشتم:

    استاد جهت توسعه مدرسه و احداث حجره براي طلاب خيلي نگران بودند و علاقه داشتند در اين زمينه تسريع شود، که خود استاد در اين زمينه مي‌فرمايند: «خوش ترين اوقات عمر من آن شبي بود که صبح آن روز قرار بود با معمار( و مهندسين مربوطه) جهت بنا و وسعت دادن حجره ها و ساختن بالکن براي طلاب به مسجد و حوزه برويم.»!!!
    في امان الله

    پاسخ

    سلام. اين جلسات در پي نگراني مسئول نهاد و فعالان فرهنگي دانش‏كده فني تشكيل شده تا با هم‏فكري و هم‏كاري هم بتونن جلوي ناهنجاري‏هاي به‏وجود آمده گرفته بشه. يا علي