• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : به اميد يه هواي تازه تر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اميد . . .

    هواي تازه . . .

    (( 3 ))

    اينو به بروبچه هاي 3 بگو. البته بچه ها مي دونن. به معلم هاشون بگو . . .

    سلام دوست عزيز

    از اين كه به اين حقير سر زديد و نظر داديد ممنونم. توضيحي خواستيد كه مختصرا ذكر مي كنم و اگر نياز بود در فرصتي بهتر به آن مي پردازم.

    مطلب بياييد كمي آبروريزي كنيم هيچ ربطي به انتخابات آتي ندارد، به ظن من با توجه به عملکرد مطلوب دولت نهم اگر در شرايط موجود تغييري ايجاد نشود و اصولگرايان از تفرقه بيش از حد پرهيز کنند قطعا پيروز ميدان خواهند بود.

    جداي از بحث انتخابات به نظر مي رسد اکنون مي توان خيلي حقايق را سر فرصت مرور کرد و حقايق را روشن کرد. بايد کساني که روزي از درون نظام قصد براندازي آن را داشتند مشخص شوند.

    تمام بيان من اين بود اگر امروز که مي توانيم منافقان داخليمان را با شرح مستند عملکردشان به مردم نشناسانيم روزي ديگر در فرصتي مناسب گريبانمان را خواهند گرفت. اينان آتش زير خاکستري هستند که منتظر فرصتند تا بر نظام اسلاميمان بتازند.

    فکر مي کنم همه متفق القول باشيم که بايد منافقان همچون مفسدان اقتصادي به مردم معرفي شوند چرا که قطعا آنها براي سلامتي انقلابمان ضرر بيشتري دارند. اگر فرصتي بود بيشتر به اين مطلب در آينده خواهم پرداخت.

    التماس دعا

    يا حق

    سلام آقا. تو زود به زود يادم بنداز كه بريم بشاگرد رو ران كنيم. وگرنه اينقدر سرم شلوغه كه يادم ميره. الان با اونجا ارتباط دارم. بايد حضوري بريم.

    يادم بنداز

    يا علي

    + حميد رضا 
    مگه اين كه خود خدا ما رو حفظ كنه .