• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : ام‏روز...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    براي آقاي محمد:

    خواستم از كنار نظرتان بي تفاوت عبور كنم ولي نتوانستم. پس با اجازه مدير وبلاگ:

    اين كه فقط بر اساس حضور عده اي در خيابانها كه نامزد مورد نظرشان راي نياورده، انتخابات ابطال شود يا قانوني بودنش زير سوال برود، بله اين دقيقا بدعت قانوني ست و براي دوره هاي بعدي انتخابات مشكل ساز خواهد شد.ساز و كار قانوني پيگيري شكايات كاملا در قانون آمده و مرجع ذيصلاح رسيدگي هم وجود دارد.اتفاقا ساز و كارش به خيلي از كشورهاي غربي هم شبيه است. به نظرم مشكل آقاي ميرحسين اين بود كه به جاي پيگيري مطالباتش از راه قانون از احساسات مردم مايه گذاشت و به جاي اعتراض از همان اول خواستار ابطال انتخابات شد.

    بله آن جمله را حضرت امام فرمودند كه به پشتوانه اين مردم دولت تعيين مي كنم و بعد هم همين مردم بودند كه به قانون اساسي راي دادند. الان هم قانون فصل الخطاب است.رهبري را خود مردم فصل الخطاب مي دانند نه از آن جهت كه معصوم باشد، بلكه از آن جهت كه هم در قانون اساسي، اصل ولايت فقيه اصل خدشه ناپذيري ست و هم در مباني نظري ديني مردم سلسله مراتب ولايت جايگاه خاصي دارد. شما هم اگر بي طرفانه به قضاوت برويد و همه صحبت هاي امروز ايشان را بازخواني كنيد متوجه خواهيد شد كه اتفاقا ايشان چندين و چند بار بر پيگيري مطالبات فقط و فقط از طريق قانون تاكيد داشتند و دلايلشان هم براي عدم ادامه اين حضورهاي خياباني كاملا بر مبناي قانون و منطقي و مورد پذيرش هر عقل سليمي بود.

    من هم فكر مي كنم اگر عينك تعصب نزنيم اكثراً حكيمانه و شجاعانه و زمان شناسانه بودن صحبت هاي ايشان را ديدند و پسنديدند و ديدند كه براي خوشايند فرد يا عده خاصي نبود. تعاريف يا انتقاداتشان از اشخاص فقط از موضع حق بود. حتي تعاريف و انتقادات صريحشان از رييس جمهور فعلي. به نظرم ايشان آنچه شرط بلاغ بود با اهلش گفتند. خواه پند گيرند و خواه ملال.

    والسلام علي من اتبع الهدي.

    پاسخ

    خواهش، اجازه ما هم دست شماست. حرف حقي است. حالا بايد جواب محمدآقا رو بخونم.