• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : ام‏روز...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با اجازه آقا مسعود

    در جواب آقا/خانم " براي خاطر آيه ها":

    در مورد جمله آقاي خميني، حق با شماست. نقل قول شما درسته. ولي‌ ادامه چيزي که نوشتيد: اولا همين مردم نبودند و ?? سال پيش بوده، رجوع کنيد به ادامه? صحبتهاي آقاي خميني در همون مکان با اين مضمون که گيريم پدران ما به يک قانوني‌ راي دادند،... دوّماً قانون اساسي‌ که در سال ?? به راي مردم گذاشته شد، سال ??-?? تغيير کرد. هر چند که من شخصا مشکلي‌ با قانون اساسي‌ فعلي‌ ندارم به شرط اينکه به طور کامل اجرا بشه. اين يک نکته که نميتونيم مردم الان رو با ?? سال پيش جمع ببنديم.

    در مورد تظاهرات خياباني، دوست دارم جواب اين سوال رو بدونم که چطور در انتخابات قبلي‌، همچين چيز‌هايي‌ نديديم؟ چرا مردم اعتراضي نکردند؟ فقط کانديداي دفعه قبل شکايت پيش خدا برد. شکايتي به خاطر تخريب‌هايي‌ که عليهش شد. وگرنه، مطمئنم که آقاي هاشمي‌ قدرت بيشتري داشت در بسيج کردن مردم. در مورد رعايت قانون هم همونطور که گفتم، آقايان موسوي و کروبي هم خواستار اعمال قانون هستند. با اين تفاوت که مي‌گويند، قانون بايد از اول تا آخر اجرا بشه، نه اينکه، قبل و در حين انتخابات يکي‌ از کانديدا‌ها هر کاري خواست بکنه، و بگه، اگه شکايت دارين برين شکايت کنين. مرجع شکايت هم ?? نفر هستند، که يکي‌ از ?? نفر، وزير کابينه است و چند نفر ديگه هم اصلا نميخواهند براي حفظ ظاهر هم که شده بي‌ طرف خودشون رو نشون بدهند.

    در آخر هم در مورد اينکه " در مباني نظري ديني مردم سلسله? مراتب ولايت جايگاه خاصي‌ داره"، اين يک عقيده شخصيه. نه شما نه من نميتونيم راجع به مباني نظري مردم به اين کليت نظر بدهيم. حيف که وقتي‌ به نفع نظراتمونه، از همه مردم مايه ميگذاريم، وقتي‌ نيست، به اين جمع انبوه حق اعتراض هم نميدهيم. راستش من هم راي دادم که اين وضعيت عوض بشه.

    "فبشر عباده الذين يستمعون القول فيتبعون أحسنه".