• وبلاگ : سلام
  • يادداشت : ام‏روز...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    ادامه:

    مسئله آخري كه اشاره فرموديد هم دقيقا از طرف مردم گفتم، نه براي مايه گذاشتن از مردم- كه اگر در ميان مردم بوديد مي ديديد كه طيف عظيمي هنوز هم به اين مبنا حتي گاهي خيلي افراطي معتقدند- بلكه منظورم آن بود كه همين مبناي نظري ست كه موقع رآي دادن به اين اصل ، كسي را دچار شك و شبهه نكرد.

    ضمناً شما را به دقت بيشتر در تفاوت هاي سليقه اي مردم در طبقات مختلف و خصوصا طبقات متوسط و پايين جامعه دعوت مي كنم و خصوصا اگر تهراني هستيد شما را به شدت به مطالعه و دقت در تفاوت هاي روحيه اي مردم تهران و شهرستانها و روستاها توصيه مي كنم. فارغ از انتخابات به نتايج جالبي مي رسيد. به هر حال من و شما ايراني هستيم و خوب است گاهي از محدوده طبقه و شهر خودمان هم كمي فراتر برويم. من اين توفيق اجباري را به واسطه علايق شخصي به مردم شناسي و زندگي هفت ساله دانشجويي توي تهران و مسافرتهاي درسي و كاري (رشته هاي تحصيلي من معماري و شهرسازي بوده) به شهرهاي مختلف ايران داشته ام.

    در آخر اينكه: ترجيح مي دهم به اين بحث خاتمه بدهيم. شما را به خواندن مطالب زنجيره اي دوستان كه در وبلاگ پلخمون آورده شده دعوت مي كنم هر چند قبول دارم بعضي هايشان افراطي ست ولي شما همان احسن القول ش را بپذيريد. اگر واقعا هم مطلبي ماند مي توانيد از طريق ايميل بفرماييد كه وبلاگ سلام را هم بيش از اين خط خطي نكنيم. و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمين.

    پاسخ

    بله. باز هم به‏نظرم منطق پاسخ درست‏ه. تشكر از دوطرف. باعث افتخار اين خراب‏آباد نفساني‏ه كه محفل تبادل نظر بزرگ‏واران باشه. يا علي